Saturday 27 October 2012

raya aidil adha aku , best douhhh :))))

hallow !! hoy !! 

today , aku nak story pasal hari raya aidiladha aku . alhamdulillah . best !!

pada hari raya pertama , normal lha . duduk rumah dan sambut raya . ta keluar mana pun .
walaupu duduk rumah jea , ta lha terasa boring sebab aku bnyk sedara yang aku kene layan . best melayan sedara aku , boleh naek gila aku di buadnya . haha . asyik maen je weyh :)))

look , bukti aku asyik maen jeaaa :)))

hahah , berhenti bermai sebentar dan posing ala ala sopan gittu . heheh :)))

itu gamba aku waktu raya pertama . ta bnyak tangkap gamba sebab aku bz bermain dekat rumah je pun , malas na bergamba bebanyak . lepas  tuh y best nyer raya aidiladha aku y ke dua . 
aku beraya dekat umah nenek aku douhh . mandi kolam . apartman ken umah nenek aku , ada kolam lha . market sikit . hehehe . tengok gamba aku mandi kolam mcm orang gila douhh .

*peace* sory sebab ta pakai tudung ,

seee , adek sedara aku y kecik nyh pun ta mcm bebudak sngd biler sampai sini . aku batak habis bhaii . tapi budak nyh pun sama naek je dngn aku ><

oke , finish bermandi manda , aku pergi malawat gimnasium pulak situ . masuk dekat situ , biler tangkap gamba , sume beburuk . tengok k 

yeay !! aku masuk gim *yang ta berbyar*

puihh !! pakai kain tuala sumpah laen muka aku :*

siapa pulak y tangkap `gamba aku nyh , nak bergaduh agaknya . hahah 

tuh je gamba y aku dapat share . part y best , lepas aku balek drpd rumah nenek aku , aku prgi jusco dekat aone . aku ada beli baju yang selamani aku idamkan . nak sngd dowh baju tuh . haha . sekarng aku dah dapat . 

oke lha , itu je drpd aku untuk cerita hari raya aidiladha nyh . laen kali jumpa lagi :)))
akhir kata , selamat hari raya aidil adha semuaa umat islam <3

No comments:

Post a Comment