Friday 2 November 2012

pergaduhan y menyedihkan :(

heyyy !!
remember about my levely berukk ??
oke , dy tak bagi aku pangel dia beruk , dia ckp dia malu nty .
oke , nevermind :)

today , aku sebut lagi pasal dia sebab aku nak bagi tahu yang aku dngn dia gado !! pergaduhan dngn dia buad aku sedey . seriusly ! seharian aku hari ny bad mood hanya sebab dia , dia satu satunya lelaki yang boleh  buad jadi orang yang tak ada hala tuju hari ny .

kalaulha masa boleh diputar kembali , aku takkan buad bende yang dia tak suka sekarang sampai dia mara sngd dengan aku . aku dah mintak maaf bnyk kali dngn dia tapi maaf aku tak d terima . dia ckp dia dah maafkan aku tapi aku dngn dia tak boleh mcj lagi . itu bermaksud aku dngn dia tak boleh rapat daa . aku nak kawan dngn dia . dapat kawan dengan dia cukup bagi aku .
itu lebih baek , drpd tak kawan langsung mcm sekarang . aku sayang dia !!

hey , bende yang buad aku tambah sedey ialah bila aku dengar lagu aku yang tersakiti daripada judika tuh . ceritanya dia suruh aku dengar lagu tuh kalau aku rindu dia . memang setiap massa rindu dia dngr lagu tuh lha ceritanya . aku selalu dngr lagu tuh dan setiap kali mendengar membuad aku terasa seperti air mata ny nak terjatuh . tapi aku tetap dngn pendirian aku supaya takkan menagis sebab lelaki , itu aku punya pendirian , korang diam :* 

oke , skarang kalau di beri kesempatan , aku nak sngd dia tahu yang aku nak dia bahagia . kalau tanpa berhubungan dngn aku boleh membuad dia bahagia , aku rodho . remember "terkadang kita terlalu nak menjaga hati orang sampai secara tak segaja hati kita sendiri terluka" itu yang terjadi kay aku , it's okey . aku tak kesah , yang penting kow bahagia . kalau aku dapat kawan dngn kow memang membuat aku bahagia , tapi kow kawan dngn aku secara tak ikhlas tak guna jugak rite . aku redho . 


AKU PERCAYA AKAN ADA PELANGI EMAS SELEPAS HUJAN DI TENGAHARI :))))

2 comments:

  1. it is better untuk kita fikir kenape Allah bagi kita ujian macam ni ? Allah itu maha mengetahui . ade sebab allah beri kita ujian . =)

    ReplyDelete
  2. haha . betul jugak . mesti ada hikmah . nevermind , sekarang kami dah berbaek pun . terima kasih :)

    ReplyDelete