Saturday 13 October 2012

si beruk :*

hallow every one !!!
pada malam yang menenagkan lagi membahagiakan ini , aku nak story pasal 
" si beruk "

kisah perkenalan aku dengan dia bermula apabila dia mula tegur aku dekat facebook . dia nampak fimiliar , so aku layan . ternyata , dia sama skowla dengan aku . aku dah agak pum . 
one day , dia mintak num . aku bagi lha :) *aku kenal dia k*

then , we enjoy our texting , hahah . lama lama aku enjoy mcj dengan dia dan rasa sayang dekat dia mula timbul , tanpa disedari . mula di sedari apabila aku tetibe terasa sedikit kecewa time aku dapat tahu dia dah ada makwa . itu pum dia bagi tahu selepas aku tanya. *kenapa ta cakap awal awal lha berukk !!*

oke then , rasa sayang tuh mula hilang . tapi rasanya mulai timbul kembali lepas intai intai dekat wall facebook dia . ada banyak sngd status yang aku rasa ada hubungkaitnya dengan aku :)
meybe jugak aku syok sendiri ken sekarang aku na tunjuk dekat korang dan aku akan terangkan satu demi satu k :) 

Sory tau sbab sye x gi TS . :D
Unlike · 


oke , rasanya nyh dia post time kami cancel kami punya cadangan untuk hang sesama . dia just say sorry . yang tuh meybe normal rite :)


BeruK daN PanDa mnE ComeL . :D
Unlike · 


yang ini pulak , dia tanya tentang beruk dengan panda , sebenarnya aku panda dia pulak beruk . hha . nickname nyh untuk suka suka . tapi mungkin dengan makwa dia pum dia guna nickname nyh jugak ken :(

AwK ComeL McaM PanDa . Hehe . :D
Unlike · 



oke , yang ini pulak dia tulis masa aku jumpa dia pertama kali hari tuh , hahah . tapi mungkin jugak dia cakap macam nyh dekat makwa dia ken . besar kemungkinan :(

P/S : look !! dalam semua status dia nyh , aku cuba untuk bagi tahu hati aku bahawa status nyh ta ada hubungkait dengan aku pum ken . but aku still jugak syok sendiri walaupum sikit :)

No comments:

Post a Comment