Wednesday 24 October 2012

putrajaya :)

hallow !! 
hari nyh nak cerita tentang pengembaraan aku ke putrajaya . enjoy habis . hhah
sebenarnya aku ikud abang sedara aku konvokensyen . best sngd . abng aku dulu , normal je . best jugak tapi aku cerita dekat blog sbab aku ta ada blog lagi . sekarang dah ada , nak story . 

nyh gamba aku time ambek sijil tuh . 
tengok yang lelaki tuh , dia lha yang ambek sijil nyer . hemsem rite . hahah . 

lepas kami pergi ambek sijil tuh , kami jenjalan dekat putrajaya . 
hahah . meh aku tujukkan dekat korang gamba dia . 
aku suka habis lha . tapi aku malas na masukkan banyak banyak k :)


 ini aku dengan mak tersayang time dekat dalam dewan tuh time na ambek sijil tuh :)




   look !! aku syok sendiri . haha . layan habis weyh time aku kat saner . 
ta malu kud aku na posing nyh . tapi layan je ken :)





y ini pulak aku syok sendiri dekat putrajaya . haha . 
aku masukkan gamba yang lawa cukup lha . gamba je lawa , aku ta lawa mana pum .
aku sedar lha :)

lepas tuh , kami balek . memang normal . balek tuh malam, esok nyer nak kene pergi skowla . aku memang rajen pum ken . tapi kene pergi jugak sebab aku tana dengar mak aku bising . sebelom mak aku bising , aku pergi skowla jugak . hahaha . tuh je lha aku na cerita . jumpa laen hari :) :) :)

No comments:

Post a Comment